Superleggera adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hesaplaşma gününe bırakırsanız daha çok bu şekil soyguna uğrarsınız hocam önceki mesajım ironiydi
pardon ya bi an görünce kusura bakma :d