Hayır öyle birşey istemiyorum. Bedavada istemiyorum. Siz bedava isteyenlerden mi sandınız.
Ben hakkımı helal etmiyorum hesaplaşma gününde görüşeceğiz Allah büyüktür
hesaplaşma gününe bırakırsanız daha çok bu şekil soyguna uğrarsınız hocam

önceki mesajım ironiydi