Appdeveloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayır öyle birşey istemiyorum. Bedavada istemiyorum. Siz bedava isteyenlerden mi sandınız.
Ben hakkımı helal etmiyorum hesaplaşma gününde görüşeceğiz Allah büyüktür
hesaplaşma gününe bırakırsanız daha çok bu şekil soyguna uğrarsınız hocam önceki mesajım ironiydi