• 24-01-2022, 12:37:58
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Türkiyedeki organize sanayi bölgelerin de planlanmış gün boyu elektrik kesintileri olacak Pazartesi (yani bugün başladı) perşembe - cuma günleri de dahil olmak üzere

    Ülke de neler dönüyoruz bilmiyoruz ama, gidişat ciddi anlamda kötü. Sanırım erken seçimin gelmesi gerekiyor. Böyle giderse kurunun yanında yaş çok fena yanacak
  • 24-01-2022, 12:39:24
    #11
    doğalgaz + elektrik 2500 lira geldi, üstelik eve gelen fatura bu
  • 24-01-2022, 12:44:53
    #12
    SonGazi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Silivri bu aylarda soğuktur hocam yorum yapmamayı tercih ediyoruz artık
    Evde artık soğuk hocam sıkıntı değil. 260 TL gelen fatura 420 TL geldi.
  • 24-01-2022, 12:46:24
    #13
    100 gelse de 1000 gelse de seve seve ödüyoruz!
  • 24-01-2022, 12:47:11
    #14
    istiyosunuzki bedava kullanalım... .... ...
  • 24-01-2022, 12:49:27
    #15
    Ülkede yorum yapma hakkımızı elimizden aldılar. Bugün 1500 TL'lik bir fatura ile uyandık ve 2 fatura arası 34 gün. Bunu bize yapanın ve sonrasında normalleştirmeye çalışarak en düşük zam'ı yaptık diyenlerin diğer tarafta iki elim yakasında olsun. Hakkım zırnık helal değil ki ve şöyle diyorum yakında "her şey çok güzel olacak". Milletvekilleri çıkıp yapılan zamlara Zamcık dedikleri sürece ya da ülkenin bakanı matematiği öğrenmediği sürece ya da ülkenin hazinesine göz kulak olan birinin gözündeki ışık sönmediği sürece ekonomi düzelmez. Ben yorumumu yapıyorum kimseden de çekinmiyorum. Varsa aksini iddaa eden ona da hakkım helal değil. Ülkede 2. derece insan sınıfındayız elin mültecisi bizden daha rahat hayat yaşıyor.
  • 24-01-2022, 13:05:02
    #16
    Kaçınılmaz bir durumdu. Aslında bu zamlar daha önce uygulanacaktı ama sürekli ötelendi. Eğer zamanında uygulansa idi hem enflasyon tavan yapacaktı hem de asgari ücret zammı sönük kalacaktı. Ocak ile zamları devreye koydular. Bu haliyle alınan maaş eski asgari ücretten daha değersiz hale geldi.
  • 24-01-2022, 13:07:04
    #17
    benim 45m2 ofisim var 500tl gelmiş şaşırdım bende 1+0 ofis normalde 140tlnin üstüne gelmezdi
  • 24-01-2022, 13:11:16
    #18
    Superleggera adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    istiyosunuzki bedava kullanalım... .... ...
    Hayır öyle birşey istemiyorum. Bedavada istemiyorum. Siz bedava isteyenlerden mi sandınız.
    Ben hakkımı helal etmiyorum hesaplaşma gününde görüşeceğiz Allah büyüktür