Ülkede yorum yapma hakkımızı elimizden aldılar. Bugün 1500 TL'lik bir fatura ile uyandık ve 2 fatura arası 34 gün. Bunu bize yapanın ve sonrasında normalleştirmeye çalışarak en düşük zam'ı yaptık diyenlerin diğer tarafta iki elim yakasında olsun. Hakkım zırnık helal değil ki ve şöyle diyorum yakında "her şey çok güzel olacak". Milletvekilleri çıkıp yapılan zamlara Zamcık dedikleri sürece ya da ülkenin bakanı matematiği öğrenmediği sürece ya da ülkenin hazinesine göz kulak olan birinin gözündeki ışık sönmediği sürece ekonomi düzelmez. Ben yorumumu yapıyorum kimseden de çekinmiyorum. Varsa aksini iddaa eden ona da hakkım helal değil. Ülkede 2. derece insan sınıfındayız elin mültecisi bizden daha rahat hayat yaşıyor.