Superleggera adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
istiyosunuzki bedava kullanalım... .... ...
Hayır öyle birşey istemiyorum. Bedavada istemiyorum. Siz bedava isteyenlerden mi sandınız.
Ben hakkımı helal etmiyorum hesaplaşma gününde görüşeceğiz Allah büyüktür