SonGazi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Silivri bu aylarda soğuktur hocam yorum yapmamayı tercih ediyoruz artık
Evde artık soğuk hocam sıkıntı değil. 260 TL gelen fatura 420 TL geldi.