• 22-01-2022, 22:46:29
    #19
    Caprivan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba.

    Ek olarak mekana teftişe gelen polisler kapalı alanda sigara içildiğini görmesine rağmen herhangi bir işlem yapmadı.
    (.)
  • 22-01-2022, 22:49:27
    #20
    Caprivan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doğru.


    İşinize gelmiyorsa gitmeyin diye bir şey yok. Herkese hizmet vermek zorundalar, madem kurala uymuyorsun ona göre içmeyenleri ayırman gerekiyor.
    Hocam şöyle diyim size uzun süre farklı kafelerde takıldığım için size şunu söyleyim. Çoğunluk genelde sigara içiyor. Sizin dediğiniz gibi 1 2 denk geldim içerde nargile içiyorduk karşıdan bir müşteri cafeyi şikaye etti. 10 dakka sonra cafenin patronunu aradılar geliyoruz nargile sigaraları kaldırın diye geldiler hiçbirşey yok, düzen bu şekilde ilerliyor. Doğru mu diyeceksiniz, ben sigara kullanmıyorum yanlış ama uyan yok
  • 22-01-2022, 23:02:07
    #21
    seemsiyah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam uygulamadan şikayet edersen, işletmeyi arayıp haber veriyorlar
    Şaka gibi. Cimeri kullandım


    volera adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam şöyle diyim size uzun süre farklı kafelerde takıldığım için size şunu söyleyim. Çoğunluk genelde sigara içiyor. Sizin dediğiniz gibi 1 2 denk geldim içerde nargile içiyorduk karşıdan bir müşteri cafeyi şikaye etti. 10 dakka sonra cafenin patronunu aradılar geliyoruz nargile sigaraları kaldırın diye geldiler hiçbirşey yok, düzen bu şekilde ilerliyor. Doğru mu diyeceksiniz, ben sigara kullanmıyorum yanlış ama uyan yok
    Yazık..
  • 22-01-2022, 23:24:49
    #22
    Sanirim turkiye disinda baska bir ulkede yasiyordunyz daha onceden sehir farketmeksizin bir cok mekanda clupte barda cafede sigara iciliyor yasak olmasina ragmen ilk defa bu durumla karsilasiyormusunuz gibi konu acmissiniz.
  • 23-01-2022, 14:40:56
    #23
    Üyeliği durduruldu
    TurtleDesing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eğer elinizde video şeklinde kayıtlar var ise gönderin haber sitelerine uğraşsınlar.
    Kapalı alanda sigara içmenin cezası paradır. E malum açık alandada yasak, adam nerde içecek? Ayrıca Haber sitelerine gönderirse ortada KVKK suçu oluşur ve misli tazminat alır.
  • 23-01-2022, 14:53:36
    #24
    Kimse bu kurala uymuyor. Her gittiğim mekanda kapalı alanda sigara içiliyor
  • 23-01-2022, 17:32:35
    #25
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Denetime gelen adamlar bile içerde sigara içiyor sen neyden bahsediyorsun hocam , rahatsız oluyorsanız gitmeyin.
  • 23-01-2022, 17:37:46
    #26
    En iyi çözüm yeşil dedektör uygulaması. Geçtiğimiz sene bir internet kafede fosur fosur sigara içiyorlardı. Üstelik içenler lise öğrencisi (18 yaş altı). Şikayet ettik, yarım saat geçti geçmedi ekipler mekana geldi. Yüklü miktarda para cezası kesildi. Sigara bu, kendilerini zehirlediği yetmiyor bizi de mahvediyorlar.
  • 24-01-2022, 04:22:59
    #27
    Maalesef sözde yasak. Gelen ekipler mekanı tanımasa bile ceza kesmeyip, sigara-nargeileleri kaldırtıp fotoğraf çekiyorlar genelde. "Yeşil dedektör" uygulamasına 4-5 günde bir şikayette bulunursanız, şikayet daha üst yetkilelere iletiliyor onlar teftişe geliyor diye biliyorum