Caprivan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kapalı Alanda Sigara İçmek Yasak Değil Mi?
27
●545
- 22-01-2022, 22:49:27Hocam şöyle diyim size uzun süre farklı kafelerde takıldığım için size şunu söyleyim. Çoğunluk genelde sigara içiyor. Sizin dediğiniz gibi 1 2 denk geldim içerde nargile içiyordukCaprivan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
karşıdan bir müşteri cafeyi şikaye etti. 10 dakka sonra cafenin patronunu aradılar
geliyoruz nargile sigaraları kaldırın diye geldiler hiçbirşey yok, düzen bu şekilde ilerliyor. Doğru mu diyeceksiniz, ben sigara kullanmıyorum yanlış ama uyan yok
- 22-01-2022, 23:02:07Şaka gibi. Cimeri kullandımseemsiyah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yazık..volera adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 23-01-2022, 14:40:56Üyeliği durdurulduKapalı alanda sigara içmenin cezası paradır. E malum açık alandada yasak, adam nerde içecek? Ayrıca Haber sitelerine gönderirse ortada KVKK suçu oluşur ve misli tazminat alır.TurtleDesing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-01-2022, 17:37:46En iyi çözüm yeşil dedektör uygulaması. Geçtiğimiz sene bir internet kafede fosur fosur sigara içiyorlardı. Üstelik içenler lise öğrencisi (18 yaş altı). Şikayet ettik, yarım saat geçti geçmedi ekipler mekana geldi. Yüklü miktarda para cezası kesildi. Sigara bu, kendilerini zehirlediği yetmiyor bizi de mahvediyorlar.
- 24-01-2022, 04:22:59Maalesef sözde yasak. Gelen ekipler mekanı tanımasa bile ceza kesmeyip, sigara-nargeileleri kaldırtıp fotoğraf çekiyorlar genelde. "Yeşil dedektör" uygulamasına 4-5 günde bir şikayette bulunursanız, şikayet daha üst yetkilelere iletiliyor onlar teftişe geliyor diye biliyorum
karşıdan bir müşteri cafeyi şikaye etti. 10 dakka sonra cafenin patronunu aradılar
geliyoruz nargile sigaraları kaldırın diye geldiler hiçbirşey yok, düzen bu şekilde ilerliyor. Doğru mu diyeceksiniz, ben sigara kullanmıyorum yanlış ama uyan yok
, rahatsız oluyorsanız gitmeyin.