Caprivan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Doğru.


İşinize gelmiyorsa gitmeyin diye bir şey yok. Herkese hizmet vermek zorundalar, madem kurala uymuyorsun ona göre içmeyenleri ayırman gerekiyor.
Hocam şöyle diyim size uzun süre farklı kafelerde takıldığım için size şunu söyleyim. Çoğunluk genelde sigara içiyor. Sizin dediğiniz gibi 1 2 denk geldim içerde nargile içiyorduk karşıdan bir müşteri cafeyi şikaye etti. 10 dakka sonra cafenin patronunu aradılar geliyoruz nargile sigaraları kaldırın diye geldiler hiçbirşey yok, düzen bu şekilde ilerliyor. Doğru mu diyeceksiniz, ben sigara kullanmıyorum yanlış ama uyan yok