hocam uygulamadan şikayet edersen, işletmeyi arayıp haber veriyorlar
Şaka gibi. Cimeri kullandım
Hocam şöyle diyim size uzun süre farklı kafelerde takıldığım için size şunu söyleyim. Çoğunluk genelde sigara içiyor. Sizin dediğiniz gibi 1 2 denk geldim içerde nargile içiyorduk

karşıdan bir müşteri cafeyi şikaye etti. 10 dakka sonra cafenin patronunu aradılar

geliyoruz nargile sigaraları kaldırın diye geldiler hiçbirşey yok, düzen bu şekilde ilerliyor. Doğru mu diyeceksiniz, ben sigara kullanmıyorum yanlış ama uyan yok
Yazık..