• 22-01-2022, 22:07:54
    #10
    Caprivan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Müdürle ilgili konuşmaları değil ama sigarayla ilgili gerekli kanıtları aldım, Cimer’de kayıt oluşturuldu.
    eğer elinizde video şeklinde kayıtlar var ise gönderin haber sitelerine uğraşsınlar.
  • 22-01-2022, 22:10:10
    #11
    Hocam işinize gelmiyorsa gitmeyin o cafeye, şikayet etseniz ne adamlar anlaşmalı çalışıyor. Ankara Çukurambar git her mekanda nargile içiliyor. Ülkenin düzeni bu bilmeniz lazım 😏
  • 22-01-2022, 22:12:23
    #12
    yasak ama uygulayan kim.müşteri kaybetme korkusuyla. eskisi gibi her dükkanda tabelada yok
  • 22-01-2022, 22:14:05
    #13
    eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yasak ama uygulayan kim.müşteri kaybetme korkusuyla. eskisi gibi her dükkanda tabelada yok
    Doğru.

    volera adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam işinize gelmiyorsa gitmeyin o cafeye, şikayet etseniz ne adamlar anlaşmalı çalışıyor. Ankara Çukurambar git her mekanda nargile içiliyor. Ülkenin düzeni bu bilmeniz lazım 😏
    İşinize gelmiyorsa gitmeyin diye bir şey yok. Herkese hizmet vermek zorundalar, madem kurala uymuyorsun ona göre içmeyenleri ayırman gerekiyor.
  • 22-01-2022, 22:18:36
    #14
    Erzurumda yasak değil hocam dışarıda sigara içilmiyor aşırı soğuk çünkü sadece sigara içilmeyen kafeler ve kahveler var orada yasak içmeyenler oralara gidiyor ya da bölüm bölüm yapıyorlar bir bölüm serbest diğer bölüm yasak
  • 22-01-2022, 22:24:20
    #15
    Bir app ve telefon numrası vardı şikayet için. Ama hiç sıkı denetlemiyorlar. Ben çok savaştım bunlarla Kadıköyde yaşarken. Rüşvet desen zaten almış başını gitmiş.
    Bende astım hastasıyım ve sigara yaktıkları an orada duramıyorum.
    İnsanları anlamak çok zor. Hala bu normal birşeymiş gibi yaklaşıyorlar olaya.
    Açık alanda bile sigara içmeyenlere ayrı alanlar olmalı. Temiz havada oturmak isterken neden bunu yaşayalım ki?
    Git kendini öldür istiyorsan bizim sağlığımızdan ne istiyorsun değil mi?
  • 22-01-2022, 22:27:21
    #16
    betulkisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir app ve telefon numrası vardı şikayet için. Ama hiç sıkı denetlemiyorlar. Ben çok savaştım bunlarla Kadıköyde yaşarken. Rüşvet desen zaten almış başını gitmiş.
    Bende astım hastasıyım ve sigara yaktıkları an orada duramıyorum.
    İnsanları anlamak çok zor. Hala bu normal birşeymiş gibi yaklaşıyorlar olaya.
    Açık alanda bile sigara içmeyenlere ayrı alanlar olmalı. Temiz havada oturmak isterken neden bunu yaşayalım ki?
    Git kendini öldür istiyorsan bizim sağlığımızdan ne istiyorsun değil mi?
    Çok haklısınız. Şikayet ettim ama ceza verileceğinden şüpheliyim, maalesef her alanın denetimi ve yaptırımları çok yetersiz.
  • 22-01-2022, 22:35:11
    #17
  • 22-01-2022, 22:39:30
    #18
    hocam uygulamadan şikayet edersen, işletmeyi arayıp haber veriyorlar