Bir app ve telefon numrası vardı şikayet için. Ama hiç sıkı denetlemiyorlar. Ben çok savaştım bunlarla Kadıköyde yaşarken. Rüşvet desen zaten almış başını gitmiş.
Bende astım hastasıyım ve sigara yaktıkları an orada duramıyorum.
İnsanları anlamak çok zor. Hala bu normal birşeymiş gibi yaklaşıyorlar olaya.
Açık alanda bile sigara içmeyenlere ayrı alanlar olmalı. Temiz havada oturmak isterken neden bunu yaşayalım ki?
Git kendini öldür istiyorsan bizim sağlığımızdan ne istiyorsun değil mi?
Çok haklısınız. Şikayet ettim ama ceza verileceğinden şüpheliyim, maalesef her alanın denetimi ve yaptırımları çok yetersiz.