yasak ama uygulayan kim.müşteri kaybetme korkusuyla. eskisi gibi her dükkanda tabelada yok
Doğru.
Hocam işinize gelmiyorsa gitmeyin o cafeye, şikayet etseniz ne adamlar anlaşmalı çalışıyor. Ankara Çukurambar git her mekanda nargile içiliyor. Ülkenin düzeni bu bilmeniz lazım 😏
İşinize gelmiyorsa gitmeyin diye bir şey yok. Herkese hizmet vermek zorundalar, madem kurala uymuyorsun ona göre içmeyenleri ayırman gerekiyor.