Hocam işinize gelmiyorsa gitmeyin o cafeye, şikayet etseniz ne adamlar anlaşmalı çalışıyor. Ankara Çukurambar git her mekanda nargile içiliyor. Ülkenin düzeni bu bilmeniz lazım 😏