Erzurumda yasak değil hocam dışarıda sigara içilmiyor aşırı soğuk çünkü sadece sigara içilmeyen kafeler ve kahveler var orada yasak içmeyenler oralara gidiyor ya da bölüm bölüm yapıyorlar bir bölüm serbest diğer bölüm yasak