Maalesef sözde yasak. Gelen ekipler mekanı tanımasa bile ceza kesmeyip, sigara-nargeileleri kaldırtıp fotoğraf çekiyorlar genelde. "Yeşil dedektör" uygulamasına 4-5 günde bir şikayette bulunursanız, şikayet daha üst yetkilelere iletiliyor onlar teftişe geliyor diye biliyorum