• 15-01-2022, 23:47:56
    #10
    mcatakcin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    onu da tebrik ederim hocam.
    esinlenmeyi hor gördüğüm yok.
    benim isteklerim doğrultusunda parçaları mükemmel birleştirdi sonuç olarak.
    saygım olmasa bu tasarıma 2k'nın üstünde ödeme yapmazdım
    Yıllardır grafik tasarım yaparım böyle rakamı ilk kez duyuyorum bu görsel için. Vallahi size de helal olsun hocam Salvador Dali tablosu mu satın aldınız 😊
  • 15-01-2022, 23:50:38
    #11
    Hazır PSD ise siz de fazla ücret ödemişsiniz.
  • 15-01-2022, 23:55:15
    #12
    emreozden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yıllardır grafik tasarım yaparım böyle rakamı ilk kez duyuyorum bu görsel için. Vallahi size de helal olsun hocam Salvador Dali tablosu mu satın aldınız 😊
    hocam bu tasarımın devamı da var. https://prnt.sc/26e3569
    evet aynı tasarımı belki çok daha uyguna yaptırabilirdim.
    ama işin içinde emek varsa hiçbir zaman pazarlığa girişmem.

    ve bunun beni hiç zarara uğrattığını görmedim.
    ben emeğe saygı duydukça, başkaları da bana öyle davrandı.
    ne verirsen onu alırsın inancına sıkı sıkı bağlı biriyim kısacası (:
    • emreozden
    emreozden bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 15-01-2022, 23:57:50
    #13
    mcatakcin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam bu tasarımın devamı da var. https://prnt.sc/26e3569
    evet aynı tasarımı belki çok daha uyguna yaptırabilirdim.
    ama işin içinde emek varsa hiçbir zaman pazarlığa girişmem.

    ve bunun beni hiç zarara uğrattığını görmedim.
    ben emeğe saygı duydukça, başkaları da bana öyle davrandı.
    ne verirsen onu alırsın inancına sıkı sıkı bağlı biriyim kısacası (:
    İdeal ve prensiplerinizi takdir ettim hocam, Allah sizin gibilerin sayısını artırsın o halde
  • 15-01-2022, 23:58:51
    #14
    FiKRAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tasarımsal açıdan bişe diyemem neticede sizinkide çalıntı ama OPTIMITAZITION yazısıyla satış yapabiliyosa gerçekten tebrik ederim
    evet OPTIMITAZITION yazarak bile satış yapıyor
    halbuki bu tarzan ingilizcesiyle kimse dolar kazanamaz diye düşünüyoruz.
    ama öyle değilmiş bizzat deneyimledim
    • FiKRAL
    FiKRAL bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 16-01-2022, 00:02:15
    #15
    çokta benzetemedim %30 deriz en fazla .lakin %80 90 lara varanları gördüm ben.özellikle logo çizimlerinde. lakin hani şarkı sözlerinde,değişik eserlerde,sözlerde,fikirlerde anonim yazar. yani anonim kime ait olduğu bilinmeyen herkesin telifsiz kullanabileceği bir eser demektir.günümüz türkçesiyle. düşünsenize çok güzel bir şarkı,şiir,resim,özlü söz üretiyorsunuz. ama isminizin esamesi bile anılmıyor. ne kadar üzücü bir durum. emeğe saygı kelimesi varya tamda anonim eserleri görünce aklıam gelir.onların yerine üzülürüm
  • 16-01-2022, 00:07:16
    #16
    40$ dan alan varsa bizde başlayalım temiz para
  • 16-01-2022, 00:07:29
    #17
    TASARIM AJANSI
    @mcatakcin; görseli kullanan kişi whatsapptan bana ulaştı foruma üye diyilmiş o yüzden benim yazmamı rica etti






  • 16-01-2022, 00:07:41
    #18
    minidora adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu bir üretim hattı. Ham giren mamül çıkıyor. Benzer olamaz mı? Sonuçta çiziminiz ütopik bir veri değil.
    bizzat ütopik olmamasını kendim istedim.
    dediğiniz gibi gayet basit bir tasarım.
    ve aynı zamanda verilmek istenen mesajı anında alabiliyorsunuz değil mi?

    okuyucu baktığı 1 saniyede konuyu kavramalı dedim kendisine.
    çünkü söz konusu satış olduğunda tasarımın olabildiğince basit ve anlaşılır olması gerek.

    kısacası ben tasarımın estetiğinden çok verilen mesajın anlaşılabilirliğine ödeme yaptım.