mcatakcin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam bu tasarımın devamı da var. https://prnt.sc/26e3569
evet aynı tasarımı belki çok daha uyguna yaptırabilirdim.
ama işin içinde emek varsa hiçbir zaman pazarlığa girişmem.

ve bunun beni hiç zarara uğrattığını görmedim.
ben emeğe saygı duydukça, başkaları da bana öyle davrandı.
ne verirsen onu alırsın inancına sıkı sıkı bağlı biriyim kısacası (:
İdeal ve prensiplerinizi takdir ettim hocam, Allah sizin gibilerin sayısını artırsın o halde