çokta benzetemedim %30 deriz en fazla .lakin %80 90 lara varanları gördüm ben.özellikle logo çizimlerinde. lakin hani şarkı sözlerinde,değişik eserlerde,sözlerde,fikirlerde anonim yazar. yani anonim kime ait olduğu bilinmeyen herkesin telifsiz kullanabileceği bir eser demektir.günümüz türkçesiyle. düşünsenize çok güzel bir şarkı,şiir,resim,özlü söz üretiyorsunuz. ama isminizin esamesi bile anılmıyor. ne kadar üzücü bir durum. emeğe saygı kelimesi varya tamda anonim eserleri görünce aklıam gelir.onların yerine üzülürüm