Yıllardır grafik tasarım yaparım böyle rakamı ilk kez duyuyorum bu görsel için. Vallahi size de helal olsun hocam Salvador Dali tablosu mu satın aldınız 😊
hocam bu tasarımın devamı da var.
https://prnt.sc/26e3569
evet aynı tasarımı belki çok daha uyguna yaptırabilirdim.
ama işin içinde emek varsa hiçbir zaman pazarlığa girişmem.
ve bunun beni hiç zarara uğrattığını görmedim.
ben emeğe saygı duydukça, başkaları da bana öyle davrandı.
ne verirsen onu alırsın inancına sıkı sıkı bağlı biriyim kısacası (: