mcatakcin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bu hırsız kimse ortaya çıksın
23
●1.494
- 15-01-2022, 23:55:15hocam bu tasarımın devamı da var. https://prnt.sc/26e3569emreozden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet aynı tasarımı belki çok daha uyguna yaptırabilirdim.
ama işin içinde emek varsa hiçbir zaman pazarlığa girişmem.
ve bunun beni hiç zarara uğrattığını görmedim.
ben emeğe saygı duydukça, başkaları da bana öyle davrandı.
ne verirsen onu alırsın inancına sıkı sıkı bağlı biriyim kısacası (: - 15-01-2022, 23:57:50İdeal ve prensiplerinizi takdir ettim hocam, Allah sizin gibilerin sayısını artırsın o haldemcatakcin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-01-2022, 23:58:51evet OPTIMITAZITION yazarak bile satış yapıyorFiKRAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
halbuki bu tarzan ingilizcesiyle kimse dolar kazanamaz diye düşünüyoruz.
ama öyle değilmiş bizzat deneyimledim
- 16-01-2022, 00:02:15çokta benzetemedim %30 deriz en fazla .lakin %80 90 lara varanları gördüm ben.özellikle logo çizimlerinde. lakin hani şarkı sözlerinde,değişik eserlerde,sözlerde,fikirlerde anonim yazar. yani anonim kime ait olduğu bilinmeyen herkesin telifsiz kullanabileceği bir eser demektir.günümüz türkçesiyle. düşünsenize çok güzel bir şarkı,şiir,resim,özlü söz üretiyorsunuz. ama isminizin esamesi bile anılmıyor. ne kadar üzücü bir durum. emeğe saygı kelimesi varya tamda anonim eserleri görünce aklıam gelir.onların yerine üzülürüm
- 16-01-2022, 00:07:41bizzat ütopik olmamasını kendim istedim.minidora adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dediğiniz gibi gayet basit bir tasarım.
ve aynı zamanda verilmek istenen mesajı anında alabiliyorsunuz değil mi?
okuyucu baktığı 1 saniyede konuyu kavramalı dedim kendisine.
çünkü söz konusu satış olduğunda tasarımın olabildiğince basit ve anlaşılır olması gerek.
kısacası ben tasarımın estetiğinden çok verilen mesajın anlaşılabilirliğine ödeme yaptım.

