• 14-01-2022, 21:27:39
    #1
    : ))) evet şimdi askerlik arkadaşım geçenlerde iş yeri için post çalışması istemişti normal de ben logo, banner, post gibi çalışmalar yapmıyorum ama aynı yerde görev yaptığımız için " görüntü izleme " olur dedim.

    2 adet post çalışması yaptım gönderdim.

    Daha sonra 2 adet daha istedi gene yaptım gönderdim.

    ve az önce gene mesaj geldi


    Şu çalışmayı kimse yapamamış önden bi gaz vereyim dedi herhalde.


    Kimsenin yapamadığı o çok zor fotoğraf

    Sonuç olarak yapmayacağımı söyledim... bir daha telefonlarını açacağımı da zannetmiyorum
  • 14-01-2022, 21:29:35
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Alakam olmamasına rağmen ben sinir oldum
  • 14-01-2022, 21:30:04
    #3
    Daha sonra arkadaş ortamlarında anlatırlar bu olayı böyle kişiler. Bir de kendilerine has gülüşleri vardır ergen gülüşü diye tabir ediyoruz genelde. Ama boş ver hocam alıştırma olmuş sana da.
  • 14-01-2022, 21:31:15
    #4
    Candogancan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha sonra arkadaş ortamlarında anlatırlar bu olayı böyle kişiler. Bir de kendilerine has gülüşleri vardır ergen gülüşü diye tabir ediyoruz genelde. Ama boş ver hocam alıştırma olmuş sana da.
    Yani çok değişik insan var gerçekten sessizce, usulca yön vermek gerekiyor
  • 14-01-2022, 21:31:29
    #5
    Üyeliği durduruldu
    İyi insanların iyi niyeti süistimal edilir hocam..
  • 14-01-2022, 21:32:00
    #6
    Noxrem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yani çok değişik insan var gerçekten sessizce, usulca yön vermek gerekiyor
    Aynen, katılıyorum.
  • 14-01-2022, 21:32:00
    #7
    Bilecik'te kimsenin yapamaması normal hocam, üniversite zamanında evde canimiz sıkılıyor diye dışarı çıktık daha cok sıkılınca eve geri gelmiştik 5 dakika yürüyünce şehir bitiyor ayrıca web işleriyle alakalı yer yok
    • Candogancan
    Candogancan bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 14-01-2022, 21:34:29
    #8
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilecik'te kimsenin yapamaması normal hocam, üniversite zamanında evde canimiz sıkılıyor diye dışarı çıktık daha cok sıkılınca eve geri gelmiştik 5 dakika yürüyünce şehir bitiyor ayrıca web işleriyle alakalı yer yok
    Yok tanıdığı bir matbaa varmış söylemişti ilk çalışmayı yaptığım zaman ben daha tatlı gelmişim sanırım

    KRak3n_TR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alakam olmamasına rağmen ben sinir oldum
    ahahaha

    angelicmoon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyi insanların iyi niyeti süistimal edilir hocam..
    Kendileri kaybediyor