2 adet post çalışması yaptım gönderdim.
Daha sonra 2 adet daha istedi gene yaptım gönderdim.
ve az önce gene mesaj geldi

Şu çalışmayı kimse yapamamış
önden bi gaz vereyim dedi herhalde.
Kimsenin yapamadığı o çok zor fotoğraf

Sonuç olarak yapmayacağımı söyledim... bir daha telefonlarını açacağımı da zannetmiyorum