: ))) evet şimdi askerlik arkadaşım geçenlerde iş yeri için post çalışması istemişti normal de ben logo, banner, post gibi çalışmalar yapmıyorum ama aynı yerde görev yaptığımız için " görüntü izleme " olur dedim.

2 adet post çalışması yaptım gönderdim.

Daha sonra 2 adet daha istedi gene yaptım gönderdim.

ve az önce gene mesaj geldi


Şu çalışmayı kimse yapamamış önden bi gaz vereyim dedi herhalde.


Kimsenin yapamadığı o çok zor fotoğraf

Sonuç olarak yapmayacağımı söyledim... bir daha telefonlarını açacağımı da zannetmiyorum