: ))) evet şimdi askerlik arkadaşım geçenlerde iş yeri için post çalışması istemişti normal de ben logo, banner, post gibi çalışmalar yapmıyorum ama aynı yerde görev yaptığımız için " görüntü izleme " olur dedim.
2 adet post çalışması yaptım gönderdim.
Daha sonra 2 adet daha istedi gene yaptım gönderdim.
ve az önce gene mesaj geldi
Şu çalışmayı kimse yapamamış

önden bi gaz vereyim dedi herhalde.
Kimsenin yapamadığı o çok zor fotoğraf
Sonuç olarak yapmayacağımı söyledim... bir daha telefonlarını açacağımı da zannetmiyorum