Bilecik'te kimsenin yapamaması normal hocam, üniversite zamanında evde canimiz sıkılıyor diye dışarı çıktık daha cok sıkılınca eve geri gelmiştik 5 dakika yürüyünce şehir bitiyor ayrıca web işleriyle alakalı yer yok