Bilecik'te kimsenin yapamaması normal hocam, üniversite zamanında evde canimiz sıkılıyor diye dışarı çıktık daha cok sıkılınca eve geri gelmiştik

5 dakika yürüyünce şehir bitiyor ayrıca web işleriyle alakalı yer yok
Yok tanıdığı bir matbaa varmış söylemişti ilk çalışmayı yaptığım zaman

ben daha tatlı gelmişim sanırım
Alakam olmamasına rağmen ben sinir oldum
ahahaha
İyi insanların iyi niyeti süistimal edilir hocam..
Kendileri kaybediyor