Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bilecik'te kimsenin yapamaması normal hocam, üniversite zamanında evde canimiz sıkılıyor diye dışarı çıktık daha cok sıkılınca eve geri gelmiştik 5 dakika yürüyünce şehir bitiyor ayrıca web işleriyle alakalı yer yok
Yok tanıdığı bir matbaa varmış söylemişti ilk çalışmayı yaptığım zaman ben daha tatlı gelmişim sanırım

KRak3n_TR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Alakam olmamasına rağmen ben sinir oldum
ahahaha

angelicmoon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İyi insanların iyi niyeti süistimal edilir hocam..
Kendileri kaybediyor