• 08-01-2022, 14:37:54
    #1
    Değerli r10 halkını saygıyla ve sevgiyle selamlıyorum.

    Öncelikle belirtmek istiyorum ki taban fiyat güncellemesi üzerine ne oy kullananlara ne de forum yetkililerine hiçbir olumsuz görüş ifade eden bir yorumda bulunmuyorum. Keza haddime de değildir. Naçizane forum üyesi olarak bir soru sormak istiyorum.

    Yapılan taban fiyat artışını destekliyorum. Her şeye zam gelmişken emeği ile saatlerini klavye başında geçirenlerin de gelirlerinde bir artış olması gerekiyor. Bu konuda forum geneli ile aynı görüşteyim.

    Ancak şöyle bir durum mevcut. Dışarıdaki bazı sitelerde hala 100 kelimesi 1.5 / 2 TL gibi komik fiyatlandırılmalar üzerinden içerik yazanlar bulunuyor. Şimdi forumda içerik hizmeti alan bir kesim bulunuyor. Bu kişiler ya adsense geliri üzerinden gelir elde ediyorlar ya da proje bazlı içeriklere ihtiyaçları oluyor. Burda tamamız. Ancak bu kişiler de artan fiyat güncellemesi nedeni ile kendi gelir seviyelerinde düşüşlere sebebiyet verecek. Ki bu kişiler bu durumu kurtarmak amacıyla dışarıdaki sitelere yönelecek. Beni düşündüren olay da burada patlak veriyor. Şimdi bu kitlenin dışarıya kayması sonucunda forumdaki içerik yazarlarımızın iş potansiyelinde ciddi bir düşüş olacak. Tamam şöyle diyebilir bazıları, işte benim kalemimi sevenler var, sürekli benden alıyorlar. Az buçuk da forumdan gelse zaten 100 kelime bazlı ücret attığı için 1 ay içerisinde beni tatmin edecek kazanç seviyesine kolayca ulaşabilirim. Naçizane yine bu konuda da size hak veriyorum.

    Ancak dediğim gibi bu durum iş alabilme potansiyelini düşürebileceğini düşünüyorum. Keza içerik yazarları olarak her geçen gün sayımız artıyor. Eskiden beri bu işi yapan kişiler teknelerini her türlü doldururlar. Naçizane eskiden beri bu işi yapan biri olarak az çok SEO uyumlu içerik yazmayı biliyorum. Keza benden kat ve kat bu konuda iyi üstatlarım bulunuyor forumumuzda. Hal böyle iken onlar güvenilirlik arttırdığından her türlü kazanç sağlayacaklar. Ancak yeni başlayanlar için eskisi gibi kazanç durumunun makul olabileceğini düşünmüyorum.

    Not : Lütfen beni linçlemeden önce yazdığımı okuyun. Kimse için asla olumsuz bir ifadede bulunmuyorum. Sadece bu durumun yaşatabileceği olumsuz bir durum adına siz değerli hocalarımın da görüşlerini almak isterim. Lütfen karşınızda düşmanınız varmış gibi yorum yazmayın. Ben de sizdenim
  • 08-01-2022, 14:41:17
    #2
    Merak etmeyin hocam; o sitelerden 1-2 liraya alınan makalelerin genel olarak halini gördükten sonra bir daha almaz ve yazdırmazlar
  • 08-01-2022, 14:45:06
    #3
    Hocam dediğiniz sitelerde ki makaleler maalesef ki iş görmez. Alan kişinin sitesine o makalelerden hiçbir hayır gelmez. O sitelerden makale alan kişiler zaten bir süreden sonra buraya dönecektir. 100 kelime 1,5-2 TL’ye siz de makele yazmayın. Bilgisayar başında saatlerimiz gidiyor. Bir makale kaç saatimizi alıyor. Sizin içerikleriniz kaliteli olsun elbet talep olur
  • 08-01-2022, 14:46:06
    #4
    Çok doğru bir noktaya değinilmiş. Ancak şunu da belirtmek istiyorum. Dışarıda çok uygun fiyatlı olan makale satış sitelerindeki içeriklerin kalitesi de ortada. Kendi adıma ve burada makale satışı yapan bazı arkadaşlardan da gördüğüm üzere burada hazırlanan ve müşteri memnuniyetine öncelik verilen içerikler orada satılanlardan kat kat daha iyi. Bir dönem o platformlardan birkaçına makale satın almak amacı ile üye oldum ama kesinlikle verimli değil. Herkesin değil bilenin yapması gereken bir iş bu. Ayrıca yazım dili vs. de çok önemli. Sözün özü dışarıdan ucuz fiyatlı alınan makaleler uzun vadede başarıyı düşüreceğinden bu işi bilenlerin pek başvuracağı bir kanal olduğunu sanmıyorum. Makale fiyatlarındaki artışı alıcıları da zorlamayacak şekilde olması koşulu ile bende destekliyorum.
  • 08-01-2022, 14:46:08
    #5
    Kategori Moderatörü
    R10 dışından alıyorum makalelerimi ve memnunum fiyat performans açısından da kaliteliler dediğinize katılıyorum. Hayırlı olsun diyelim biz yine de.
  • 08-01-2022, 14:54:25
    #6
    busesenyurek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam dediğiniz sitelerde ki makaleler maalesef ki iş görmez. Alan kişinin sitesine o makalelerden hiçbir hayır gelmez. O sitelerden makale alan kişiler zaten bir süreden sonra buraya dönecektir. 100 kelime 1,5-2 TL’ye siz de makele yazmayın. Bilgisayar başında saatlerimiz gidiyor. Bir makale kaç saatimizi alıyor. Sizin içerikleriniz kaliteli olsun elbet talep olur
    Değerli hocam forum dışına iş yapmıyorum. Keza 2 TL'de verdiğim emeğe asla ama asla değmez. Haklısınız genellikle kalitesiz oluyor. Doğru demişler, ucuz etin yahnisi yenilmez

    mucurum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merak etmeyin hocam; o sitelerden 1-2 liraya alınan makalelerin genel olarak halini gördükten sonra bir daha almaz ve yazdırmazlar
    Ben de öyle umuyorum hocam. Forumda siz ve ben kazanırım, ancak yeni başlayanlar kazanamaz. Ben bunu istemiyorum. Ben kazanıyorsam forumdan başkaları da kazanacaklar. Yoksa içerik yazarlığı tekelleşmeye başlar, birkaç yazarın güdümüne girer.

    erciyasyazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok doğru bir noktaya değinilmiş. Ancak şunu da belirtmek istiyorum. Dışarıda çok uygun fiyatlı olan makale satış sitelerindeki içeriklerin kalitesi de ortada. Kendi adıma ve burada makale satışı yapan bazı arkadaşlardan da gördüğüm üzere burada hazırlanan ve müşteri memnuniyetine öncelik verilen içerikler orada satılanlardan kat kat daha iyi. Bir dönem o platformlardan birkaçına makale satın almak amacı ile üye oldum ama kesinlikle verimli değil. Herkesin değil bilenin yapması gereken bir iş bu. Ayrıca yazım dili vs. de çok önemli. Sözün özü dışarıdan ucuz fiyatlı alınan makaleler uzun vadede başarıyı düşüreceğinden bu işi bilenlerin pek başvuracağı bir kanal olduğunu sanmıyorum. Makale fiyatlarındaki artışı alıcıları da zorlamayacak şekilde olması koşulu ile bende destekliyorum.
    Haklısınız hocam. Alıp da pişman olan tanıdıklarım var.

    SrdL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10 dışından alıyorum makalelerimi ve memnunum fiyat performans açısından da kaliteliler dediğinize katılıyorum. Hayırlı olsun diyelim biz yine de.
    Hayırlı olsun değerli hocam.
  • 08-01-2022, 15:54:49
    #7
    Forum içinde 2,5 ve 3,5 arası çalıştığım bir kaç kişi mevcut. Bunun dışında farklı sitelerden de yazı siparişi alıyorum özellikle fiyatı kendim belirliyorum 4 veya 5 TL ye müşteri alıyor. Gerçekten kaliteli iş isteyen kişi alırken fiyatını da düşünmüyor. Kendimizi sadece bu forumla sınırlandırmamak lazım diye düşünüyorum. Evet buranın vermiş olduğu fırsatlar müthiş ama başka yerlerden de iş alınabilir düşüncesindeyim. Fiyatların artması demek bence de olan iş potansiyelini düşürecek demek bana göre. Kimseye taş atmıyorum kimseye cevap vermiyorum sadece fikir beyan ediyorum lütfen yazılarım farklı yöne çekilmesin.