Forum içinde 2,5 ve 3,5 arası çalıştığım bir kaç kişi mevcut. Bunun dışında farklı sitelerden de yazı siparişi alıyorum özellikle fiyatı kendim belirliyorum 4 veya 5 TL ye müşteri alıyor. Gerçekten kaliteli iş isteyen kişi alırken fiyatını da düşünmüyor. Kendimizi sadece bu forumla sınırlandırmamak lazım diye düşünüyorum. Evet buranın vermiş olduğu fırsatlar müthiş ama başka yerlerden de iş alınabilir düşüncesindeyim. Fiyatların artması demek bence de olan iş potansiyelini düşürecek demek bana göre. Kimseye taş atmıyorum kimseye cevap vermiyorum sadece fikir beyan ediyorum lütfen yazılarım farklı yöne çekilmesin.