Kurallara uyulan durumdan bahsediyorum hızlı akan bir yolda birisi bir yaya için dibine kadar frene basıp kazaya sebebiyet verebilir.
Hız sınırı 77kmh olan yerde yayanın can güvenliğini zaten saymıyorum.En az 100 ile gidiliyor bu yolda.
Kurallara uyan ben bile burada durmuyorum yaya varsa niye çünkü arkadan birisi ya bana koyacak yada beni kurtarıp geçen yayaıvuracak.
Bu tür yerlere alttan üstten geçit daha mantıklı ama maliyetler sanırım pahalı oluyor.
Varmı acaba avrupada bu tür yaya geçitleri


