Aynısı d100 İstanbul-Ankara yolunda da var ama söyle farkla yaya geçitlerine gelmeden 50 metre filan kala hız sınırı 50km e düşüyor bazende oraya radar atıyorlar sen 90-100 ile gider iken direk tabelayı görüp 50 e düşlemiyorsun sonra birde hemen yaya geçiti vs yani kazaya bilerek davet aslında ama var yani uluslararası karayolunda bile