Ara yola zaten yaya geçidinin anlamı yoktur. Bu yolda tahminimce hız sınırı 50-80 arasıdır. Yani bahsettiğiniz gibi bir ana yol değil, normal şehir içi yolu. İnsanlar karşıya geçmesin mi?

(Üst geçit 1 tane 2 tane yapılır devamında bu geçitler olmak zorunda.)