Attığınız fotoğraflara bakıp, hiç düşünmeden yorum yapılırsa bu yaya yolunun ne kadar mantıksız olduğunu söylerseniz.
Ama kimse hız sınırının max 60-70 olduğunu, çevrede evlerin olduğu dolasıyıla orada yaşam olduğunu , ileride ışıkların olduğunu hatta bir otobüs durağının olduğunu görmüyor. Ülkemizde deli gibi hız tutkusu var, hiç kimse yaya'yı görmüyor, etmiyor, ti'ye alınmıyor. Ama onları görsek, saygılı olsak düşüncemiz böyle olmaz..

edit: düşünün ki aile bireylerinizden birisi karşıda bulunan otobüs durağına karşı yoldan geçecek. Ve orada yaya geçidinin olmadığını hayal edin