Nerde eski knight online oyuncuları 😂
68
●1.697
- 22-12-2021, 16:07:082 ay önce bıraktım, son 1 sene takıldım biraz. Areste Windforce 10 aldım, +10 shell set filan dizdimde yok abi sarmıyor. Zaten areste 20-30 kişide mytril set 10 var mesela. Yeni serverler daha zevkli ama orada da ekibin olacak. Daha doğrusu tüm erverlerde ekip olmadan oynanmıyor pk atılmıyor. 2007 2008 de daha güzeldi. Solo takılırdım asasla, o zevkin 10 da 1 ini alamıyorm su an.
- 22-12-2021, 17:06:52En üst seviyeyi kendilerine çekmişler hocam aslında iyi de olmuş. Bende böyle bir AC yapsam kendi serverim de uygularım. Çünkü çok maliyetli bir şey en az 150k sadece ac ye gidiyorFeri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-12-2021, 20:11:0720 char için kaç gb ram gerekiyordu 😂dilenci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-12-2021, 22:49:42Panel adresi nedir hocamFeri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu arada xACS artık dışarıya satış yapmıyor.