dilenci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
krowazın kralıydım. Tek başıma 20 çarla dolaşırdım , eğer rakip trenler gelirse gidip ks atardım kutulara, kimse benden kutu alamamıştır(osmanlı bot atak hızıyla ilgiliydi) oda olmadı krowazı dağlara taşlara kaçırırdım.

işin özü krowaz bendeydi.
20 char için kaç gb ram gerekiyordu 😂