Konu
Nerde eski knight online oyuncuları 😂
22-12-2021, 17:33:15
#31
dilenci
krowazın kralıydım. Tek başıma 20 çarla dolaşırdım , eğer rakip trenler gelirse gidip ks atardım kutulara, kimse benden kutu alamamıştır(osmanlı bot atak hızıyla ilgiliydi) oda olmadı krowazı dağlara taşlara kaçırırdım.
işin özü krowaz bendeydi.