krowazın kralıydım. Tek başıma 20 çarla dolaşırdım , eğer rakip trenler gelirse gidip ks atardım kutulara, kimse benden kutu alamamıştır(osmanlı bot atak hızıyla ilgiliydi) oda olmadı krowazı dağlara taşlara kaçırırdım.

işin özü krowaz bendeydi.