Feri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
xACS'nin Old School KO pvp serverindeyiz hocam. Manes'te oynadığımız o en eski KO'nun MYKO versiyonunun tadını çıkarıyoruz. Hile, koxp, bug vb. yok kusursuz bir server, bolca da user var. Eski günleri yad etmek adına indirip oynayabilirsiniz. 12 Kasım'da açıldı gerçi 1,5 ay oldu, ilk zamanlarına göre az da olsa bir düşüş var ama en az daha 3 ay gideri var diyebilirim. Kış akşamlarını CR'lerde çarpışarak geçiriyoruz. Bu arada xACS artık dışarıya satış yapmıyor. @ibonline; OSKO, EUKO, DARKKO şeklinde kendileri açıyorlar.
En üst seviyeyi kendilerine çekmişler hocam aslında iyi de olmuş. Bende böyle bir AC yapsam kendi serverim de uygularım. Çünkü çok maliyetli bir şey en az 150k sadece ac ye gidiyor