2 ay önce bıraktım, son 1 sene takıldım biraz. Areste Windforce 10 aldım, +10 shell set filan dizdimde yok abi sarmıyor. Zaten areste 20-30 kişide mytril set 10 var mesela. Yeni serverler daha zevkli ama orada da ekibin olacak. Daha doğrusu tüm erverlerde ekip olmadan oynanmıyor pk atılmıyor. 2007 2008 de daha güzeldi. Solo takılırdım asasla, o zevkin 10 da 1 ini alamıyorm su an.