• 20-12-2021, 17:10:07
    #10
    saqi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güncel kurla aracının km'de yaktığı miktarı hesaplayabilen babayiğit var mı. Ben ulaşacağım sonuçtan korkuyorum
    En az 1 TL diyelim kısaca 🙃🙃
  • 20-12-2021, 17:10:16
    #11
    DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hep 10 liralık alıyorum diyenlerin vay geldi haline
    2 sene öncesine kadar 50 liralık yakıt atardım son 2 senedir 100 liralık atıyorum
    13-14 LT yakıt alırken en son aldığımda 8.5 LT verdiler, yeni zamla beraber 8 LT ye düşer.
    Benim araç 8 km de 7.8 LT yakıyor 100 liraya şehir içi anca 100 km gidebileceğim artık )
  • 20-12-2021, 17:35:40
    #12
    O Almanya'da yaşayıp, İngiltere'de yaşayıp bize laf anlatan arkadaşlar nerede ? Yoksa arsa almak için hesap mı yapmaya başladılar Türkiye'den
  • 20-12-2021, 18:00:21
    #13
    scutotech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O Almanya'da yaşayıp, İngiltere'de yaşayıp bize laf anlatan arkadaşlar nerede ? Yoksa arsa almak için hesap mı yapmaya başladılar Türkiye'den
    Her 2-3 ayda bir alıyorlar zaten gelince arabaları doldurup gidiyorlar.
  • 20-12-2021, 18:21:36
    #14
    çok üzücü, millet ekonomik durumdan başka muhabbet yapamaz oldu. dolar aşağı dolar yukarı, yakıta gelen zam, arabada alamayacağız artık, ev zaten hak getire vs falan filan başka muhabbet konusu kalmadı uşakta. yazık ettiler, inat ha inat nereye kadar kardeşim..
  • 20-12-2021, 18:25:03
    #15
    WBmuHAfiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok üzücü, millet ekonomik durumdan başka muhabbet yapamaz oldu. dolar aşağı dolar yukarı, yakıta gelen zam, arabada alamayacağız artık, ev zaten hak getire vs falan filan başka muhabbet konusu kalmadı uşakta. yazık ettiler, inat ha inat nereye kadar kardeşim..

    TL ile maaş alanlar eriyor
  • 20-12-2021, 18:32:04
    #16
    WBmuHAfiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok üzücü, millet ekonomik durumdan başka muhabbet yapamaz oldu. dolar aşağı dolar yukarı, yakıta gelen zam, arabada alamayacağız artık, ev zaten hak getire vs falan filan başka muhabbet konusu kalmadı uşakta. yazık ettiler, inat ha inat nereye kadar kardeşim..
    Hocam Atatürk boşuna dememiş, Siyasi başarımızı muhakkak İktisadi olarak sonuçlandırmalyız diye. 1928-38 Meclis kayıtları ve konusmaları var. Halkın refahını üstüne basa basa anlatıyor Büyük başbuğ. Bakanların hepsi jilet gibi, eğitimli ve işinde liyakat sahibi insanlardı. Valla Nepotizm'in sonuçları işte
  • 20-12-2021, 18:36:16
    #17
    Daha kötüsü yolda.Daha kötü günler gelecek seçime kadar halimiz duman duman.
  • 20-12-2021, 18:45:11
    #18
    Uçuyoruz..