scutotech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O Almanya'da yaşayıp, İngiltere'de yaşayıp bize laf anlatan arkadaşlar nerede ? Yoksa arsa almak için hesap mı yapmaya başladılar Türkiye'den
Her 2-3 ayda bir alıyorlar zaten gelince arabaları doldurup gidiyorlar.