DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hep 10 liralık alıyorum diyenlerin vay geldi haline
2 sene öncesine kadar 50 liralık yakıt atardım son 2 senedir 100 liralık atıyorum
13-14 LT yakıt alırken en son aldığımda 8.5 LT verdiler, yeni zamla beraber 8 LT ye düşer.
Benim araç 8 km de 7.8 LT yakıyor 100 liraya şehir içi anca 100 km gidebileceğim artık )