çok üzücü, millet ekonomik durumdan başka muhabbet yapamaz oldu. dolar aşağı dolar yukarı, yakıta gelen zam, arabada alamayacağız artık, ev zaten hak getire vs falan filan başka muhabbet konusu kalmadı uşakta. yazık ettiler, inat ha inat nereye kadar kardeşim..
Hocam Atatürk boşuna dememiş, Siyasi başarımızı muhakkak İktisadi olarak sonuçlandırmalyız diye. 1928-38 Meclis kayıtları ve konusmaları var. Halkın refahını üstüne basa basa anlatıyor Büyük başbuğ. Bakanların hepsi jilet gibi, eğitimli ve işinde liyakat sahibi insanlardı. Valla Nepotizm'in sonuçları işte