çok üzücü, millet ekonomik durumdan başka muhabbet yapamaz oldu. dolar aşağı dolar yukarı, yakıta gelen zam, arabada alamayacağız artık, ev zaten hak getire vs falan filan başka muhabbet konusu kalmadı uşakta. yazık ettiler, inat ha inat nereye kadar kardeşim..
TL ile maaş alanlar eriyor