Parmağım koptu, Arnavutköy Devlet Hastanesi Rezalet
49
●2.073
- 18-12-2021, 21:09:53Geçmiş olsun, demek yıllar sonra bile hala düzelmemiş. Eşim trafik kazası geçirmişti oraya götürmüş 112 ambulansı, ne doktor var ne bir şey, bir tane yarım akıllı gelip bakıp gidiyor, ne bilgi ne işlem hiç bir şey yok. En son gittim elimde kalacaktı, biraz sert çıktıktan sonra insan yerine koyup gelip ilgilendiler. Kimse kusura bakmasın ama bazı doktorlar bazı şeyleri hak ediyor, işini layığı ile yapacaksın insanlar oraya tatil yapmaya gelmiyor, canlarını sana emanet ediyorlarsa sende sahip çıkacaksın yoksa sıkıntı büyük olur.
- 18-12-2021, 22:26:13Cimere yazın lütfen. Konuyu okurken canım acıdı.mustaizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-12-2021, 23:10:39İlçe devletlerin hali biraz sıkıntı benzeri başıma geldi sol ayak parmağımı kırdım kendim sabitledim doktor kırık olduğunu zannetmem incitmişsindir dedi zorla röntgen çektirdim kırıkmış dedi ama ortopedi uzmanı yok sabah 8e kadar bekle yapsın dedi (Saat gece 1.) zaten acıdan kıvranıyorum kırık parmakla bana dediğine bak kendisi yapamıyor yanlış anlaşılmasın ama ilçe devlette yeni atanmış pratisyenleri gece nöbetine yazıyorlar bazıları güvensiz ve bilgisiz oluyor meslek hayatımda da karşılaştım. Hemen eğitim ve araştırmaya gittim sol ayak iki parmakta kırıktı dizden alçı yaptılar.