Konu
Parmağım koptu, Arnavutköy Devlet Hastanesi Rezalet
18-12-2021, 21:28:59
#30
neto
Geçmiş olsun Allah tekrarını göstermesin. Benim de sol baş parmağıma falçata oturmuştu. 5 dikiş attılar izi hala duruyor. Orası bir müddet şişer ve ağrı devam eder. Buz filan koyun arasıra.