Geçmiş olsun Allah tekrarını göstermesin. Benim de sol baş parmağıma falçata oturmuştu. 5 dikiş attılar izi hala duruyor. Orası bir müddet şişer ve ağrı devam eder. Buz filan koyun arasıra.