Geçmiş olsun, demek yıllar sonra bile hala düzelmemiş. Eşim trafik kazası geçirmişti oraya götürmüş 112 ambulansı, ne doktor var ne bir şey, bir tane yarım akıllı gelip bakıp gidiyor, ne bilgi ne işlem hiç bir şey yok. En son gittim elimde kalacaktı, biraz sert çıktıktan sonra insan yerine koyup gelip ilgilendiler. Kimse kusura bakmasın ama bazı doktorlar bazı şeyleri hak ediyor, işini layığı ile yapacaksın insanlar oraya tatil yapmaya gelmiyor, canlarını sana emanet ediyorlarsa sende sahip çıkacaksın yoksa sıkıntı büyük olur.