İlçe devletlerin hali biraz sıkıntı benzeri başıma geldi sol ayak parmağımı kırdım kendim sabitledim doktor kırık olduğunu zannetmem incitmişsindir dedi zorla röntgen çektirdim kırıkmış dedi ama ortopedi uzmanı yok sabah 8e kadar bekle yapsın dedi (Saat gece 1.) zaten acıdan kıvranıyorum kırık parmakla bana dediğine bak kendisi yapamıyor yanlış anlaşılmasın ama ilçe devlette yeni atanmış pratisyenleri gece nöbetine yazıyorlar bazıları güvensiz ve bilgisiz oluyor meslek hayatımda da karşılaştım. Hemen eğitim ve araştırmaya gittim sol ayak iki parmakta kırıktı dizden alçı yaptılar.