• 18-12-2021, 16:37:16
    #10
    Üyeliği durduruldu
    kasimt07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    niye türk lirası olarak satıyosunki, zimbabwe doları olarak satın zarar etmezsiniz
    Mısır poundu olarak satıcam
  • 18-12-2021, 16:43:56
    #11
    newclassic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10.400 tl diye sıfırı 9.500 e 3 haftalık iphone 11 i satıcaktım. Adam gelicekti almaya işi çıktı yarına geleyim ded tamam dedim bugün fiyat 14 bin olmuş heryerde.. güleyim mi ağlayım mı 😂
    anlayamadığımız nokta şu sen 14 bin tl yi kar olarak görüyorsun ama o telefonu sattığında yenisini alamayacaksın ki yeni alacağın telefonda o kadar zamlı oldu. bi kar olayın yok yani istiyosa 34 bin tl olsun farketmez
  • 18-12-2021, 16:44:44
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Reigins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    anlayamadığımız nokta şu sen 14 bin tl yi kar olarak görüyorsun ama o telefonu sattığında yenisini alamayacaksın ki yeni alacağın telefonda o kadar zamlı oldu. bi kar olayın yok yani istiyosa 34 bin tl olsun farketmez
    Yoo yedek telefonum var kardeşim yenisini almayacağım?
  • 18-12-2021, 18:19:40
    #13
    lehmecun fiyatı ile dolar fiyatı bir gidiyor lehmecun kuru üzerinden satış yapabilirsin