Reigins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
anlayamadığımız nokta şu sen 14 bin tl yi kar olarak görüyorsun ama o telefonu sattığında yenisini alamayacaksın ki yeni alacağın telefonda o kadar zamlı oldu. bi kar olayın yok yani istiyosa 34 bin tl olsun farketmez
Yoo yedek telefonum var kardeşim yenisini almayacağım?