• 18-12-2021, 16:16:16
    #1
    Üyeliği durduruldu
    10.400 tl diye sıfırı 9.500 e 3 haftalık iphone 11 i satıcaktım. Adam gelicekti almaya iÅŸi çıktı yarına geleyim ded tamam dedim bugün fiyat 14 bin olmuÅŸ heryerde.. güleyim mi aÄŸlayım mı 😂
  • 18-12-2021, 16:20:31
    #2
    Satmaktan vazgeçiyorum de, boşuna zarar etme. Sonuçta alacağın şeye de zam geldi. Senden 9500'e alıp yarın 12 bin liraya bile ilana koyar.
  • 18-12-2021, 16:21:11
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Satmaktan vazgeçiyorum de, boşuna zarar etme. Sonuçta alacağın şeye de zam geldi. Senden 9500'e alıp yarın 12 bin liraya bile ilana koyar.
    Üzülerek öyle yaptım hocam yazık günah ya valla herkes için allah herkesin yardımcısı olsun
  • 18-12-2021, 16:22:53
    #4
    newclassic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üzülerek öyle yaptım hocam yazık günah ya valla herkes için allah herkesin yardımcısı olsun
    Malesef koşullar acımasız. Dün akşam iphone 11 128gb 10700 tl idi sıfır Hepsiburada'da.
  • 18-12-2021, 16:23:41
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Malesef koşullar acımasız. Dün akşam iphone 11 128gb 10700 tl idi sıfır Hepsiburada'da.
    Şuan her yerde 13.500 üstü hocam
  • 18-12-2021, 16:25:28
    #6
    Vay be n hallere düştük ülkede büyük bir boşluk

    her şey bitik hiç bir şeyin tadı yok içecek kahvemiz yok derdimiz çok
  • 18-12-2021, 16:25:36
    #7
    newclassic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuan her yerde 13.500 üstü hocam
    Evet hocam. Her şey artarken Apple geç bile zam yaptı.
  • 18-12-2021, 16:34:15
    #8
    eylül ayında hepsiburada dan iphone 11 7 bin tl ye almıştım. şu an hepsiburada da 14 bin tl gerçekten şaka gibi
  • 18-12-2021, 16:35:32
    #9
    niye türk lirası olarak satıyosunki, zimbabwe doları olarak satın zarar etmezsiniz