bugün fiyat 14 bin olmuÅŸ heryerde.. güleyim mi aÄŸlayım mı 😂
Dün 9 bine satacağım telefon 14 bin olmuş
12
●328
- 18-12-2021, 16:16:16Üyeliği durduruldu10.400 tl diye sıfırı 9.500 e 3 haftalık iphone 11 i satıcaktım. Adam gelicekti almaya işi çıktı yarına geleyim ded tamam dedim
bugün fiyat 14 bin olmuÅŸ heryerde.. güleyim mi aÄŸlayım mı 😂
- 18-12-2021, 16:21:11Üyeliği durdurulduÜzülerek öyle yaptım hocam yazık günah ya valla herkes için allah herkesin yardımcısı olsunCooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-12-2021, 16:22:53Malesef koşullar acımasız. Dün akşam iphone 11 128gb 10700 tl idi sıfır Hepsiburada'da.newclassic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-12-2021, 16:23:41Üyeliği durdurulduŞuan her yerde 13.500 üstü hocamCooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-12-2021, 16:25:36Evet hocam. Her şey artarken Apple geç bile zam yaptı.newclassic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-12-2021, 16:34:15eylül ayında hepsiburada dan iphone 11 7 bin tl ye almıştım. şu an hepsiburada da 14 bin tl gerçekten şaka gibi