10.400 tl diye sıfırı 9.500 e 3 haftalık iphone 11 i satıcaktım. Adam gelicekti almaya işi çıktı yarına geleyim ded tamam dedim bugün fiyat 14 bin olmuş heryerde.. güleyim mi ağlayım mı 😂