newclassic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
10.400 tl diye sıfırı 9.500 e 3 haftalık iphone 11 i satıcaktım. Adam gelicekti almaya işi çıktı yarına geleyim ded tamam dedim bugün fiyat 14 bin olmuş heryerde.. güleyim mi ağlayım mı 😂
anlayamadığımız nokta şu sen 14 bin tl yi kar olarak görüyorsun ama o telefonu sattığında yenisini alamayacaksın ki yeni alacağın telefonda o kadar zamlı oldu. bi kar olayın yok yani istiyosa 34 bin tl olsun farketmez