• 16-12-2021, 15:43:47
    #1
    Arkadaşlar asgeri, askeri, askaari şeklinde kullandığınız kelimenin aslı "Asgari". Çok gizli bir sır olduğu için erişememiş olmanız normal lakin ben deep web üzerinde yaptığım araştırmalar sonucunda doğru kelimeye ulaştım. Sizin de faydalanmanız ve bu hatayı bir daha yapmamanız gerektiğini düşündüğüm için bu konuyu açma kararı aldım. Bazı gizli örgütler peşime düşse de benim için sorun değil. Yeter ki siz düzgün yazın

  • 16-12-2021, 15:45:29
    #2
    Asgari - askeri muhabbetini 2000'lerin başında Avrupa Yakası dizisinde Selin karakteri telaffuz etmişti. Onun esprisi bi 17-18 yıl önce yapıldı. 20 yılda hala aynı espri düzeyinde olmamız üzücü. Eğer ciddi ciddi cehaletten bu kelimeyi bu şekilde yazanlar varsa daha üzücü.

    Yani şakaysa komik değil, ciddiyse çok komik.
  • 16-12-2021, 15:46:26
    #3
    Harbi şu kelimeyi bir türlü öğrenemedik
  • 16-12-2021, 15:47:15
    #4
    Risque adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Asgari - askeri muhabbetini 2000'lerin başında Avrupa Yakası dizisinde Selin karakteri telaffuz etmişti. Onun esprisi bi 17-18 yıl önce yapıldı. 20 yılda hala aynı espri düzeyinde olmamız üzücü. Eğer ciddi ciddi cehaletten bu kelimeyi bu şekilde yazanlar varsa daha üzücü.

    Yani şakaysa komik değil, ciddiyse çok komik.
    Ciddi anlamda yazıyorlar hocam moderatörler konuları temizledi ana sayfada en az 4 tane asgeri şeklinde, 2 tane askeri şeklinde başlık atılmış konu gördüm. Konunun içerisine girip askeri değil yada asgeri değil yazınca da atar gider yapıyorlar aceleyle açtım konuyu boş yorum yapma diye
  • 16-12-2021, 15:48:52
    #5
    EvilBozkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ciddi anlamda yazıyorlar hocam moderatörler konuları temizledi ana sayfada en az 4 tane asgeri şeklinde, 2 tane askeri şeklinde başlık atılmış konu gördüm. Konunun içerisine girip askeri değil yada asgeri değil yazınca da atar gider yapıyorlar aceleyle açtım konuyu boş yorum yapma diye
    Askerliği tecil etmeyi de tescil etmek sanıyor bunlar, ehehe. Valla gülüyoruz ediyoruz ama ülkede daha üzerine konuştuğu şeyi yazamayan böyle zırcahil herifler dolar 20 lira bile olsa da reyizin arkasındayız la hayırdır tadında konuşuyorlar. Yani aslında her şeyin başı cehaletin giderilme gerekliliğinden kaynaklanıyor.
  • 16-12-2021, 15:58:16
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Ögrendim artık
  • 16-12-2021, 16:00:01
    #7
    Bir de muhatap kelimesine muhattap diyenler var hala
  • 16-12-2021, 16:03:20
    #9
    al iÅŸte