Asgari - askeri muhabbetini 2000'lerin başında Avrupa Yakası dizisinde Selin karakteri telaffuz etmişti. Onun esprisi bi 17-18 yıl önce yapıldı. 20 yılda hala aynı espri düzeyinde olmamız üzücü. Eğer ciddi ciddi cehaletten bu kelimeyi bu şekilde yazanlar varsa daha üzücü.
Yani şakaysa komik değil, ciddiyse çok komik.